пятница, 24 января 2014 г.

Модуль10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
1.Я зрозуміла, як можно ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.
2.Я зможу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб, та сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
3.Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
4. Спостерігати за роботою учнів, не забуваючи при цьому поставлені навчальні цілі; використовувати вправи у малих групах, створювати графічні схеми, рольові ігри та драматизації; відслідковувати прогрес навчання учнів; допомогати в здійсненні дослідження.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Спасибо!!!

Большое спасибо нашим тренерам-  Светлане Павловне и  Наталье Владимировне.  Благодаря вам я смогла привести в порядок свои знания...