среда, 22 января 2014 г.

Модуль4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
1.Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
2.Як я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів?
3.Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
4.Я ознайомилася з основними етапами навчально- дослідницької діяльності та створила презентацію  проекту .

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Спасибо!!!

Большое спасибо нашим тренерам-  Светлане Павловне и  Наталье Владимировне.  Благодаря вам я смогла привести в порядок свои знания...