Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
1.Як я можу ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
2. Як створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес.
3.Якщо залучити учнів до процесу оцінювання ,це змінює їх ставлення до навчання та допомагає досягнути поставлених навчальних цілей.
4.Я поділилася прикладами учнівських робіт та обговорювала ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання. Доопрацювала плани оцінювання та створила форми для підсумкового оцінювання, переглянула та оцінила приклади учнівських робіт, внесла зміни до плану вивчення теми.
4.Я поділилася прикладами учнівських робіт та обговорювала ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання. Доопрацювала плани оцінювання та створила форми для підсумкового оцінювання, переглянула та оцінила приклади учнівських робіт, внесла зміни до плану вивчення теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий