пятница, 24 января 2014 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
1.Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації не тільки і з боку учнів,а також і з боку вчителів.
2.Вчителіь повинен працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3.Це може бути тільки при активності у власному навчанні учнів.
4. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
5.Під час роботи над модулем 9 ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та також вивчали як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні. Я навилася аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості у навчанні.  Створила інструменти для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учн

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Спасибо!!!

Большое спасибо нашим тренерам-  Светлане Павловне и  Наталье Владимировне.  Благодаря вам я смогла привести в порядок свои знания...